Helt vanlig tisdag med champagne, choklad & popcorn ;)

Vill börja med att tacka för alla snälla och peppande kommentarer till mitt förra inlägg. Jag vet att jag inte ska ta nån skit från dom som inte känner mig eller från dom som inte bryr sig om vad jag kan, jag vet vad jag kan, men ibland blir pressen på mig själv för hård helt enkelt.

I måndags kände jag för att ha min sista dag på praktiken, sa därför att jag inte kunde komma dit på tisdagen vilket var helt ok för dom. Jag har fått ihop mina timmar där och kände inte att jag behövde vara där en dag till. Måndagen gick bra annars, chefen hade gått hem, och dom andra var snälla mot mig :) En av servitörerna sa att jag va den bästa praktikanten på länge, så det så! :)

Så min lediga tisdag firade jag med att gå upp kl 11.40 & åt frukost. Mötte sedan Yvette vid spårvagen och så åkte vi in till stan för att träna. Vi körde styrketräning och idag har jag ont i hela kroppen, men det känns bara bra! När jag sedan kom hem lyxade jag till det med köttfärssås och spagetti ;) åt tills jag mådde illa...

Sen hade jag en lugn och skön eftermiddag hemma för mig själv, vid nio kom Sus å Fredrik hem, dom hade varit å käkat middag för att fira Sus 25-års dag :) Dom öppnade en champagneflaska som vi drack av tillsammans med lite choklad och popcorn..hihi. Sus hade även fått en resa till Barcelona av Fredrik...hmmm undra om jag får följa med??!! :P

Idag onsdag ska jag och Sus fortsätta fira lite, ska möta upp henne på stan senare, det blir after work med lite wine och så ska vi förbi Scandic för att lämna in mina papper och nyckel, och då passar vi nog på att ta en liten drink där oxå!

Men innan dess MÅSTE jag göra färdigt mitt step-up pass som jag knappt har börjat på... Ska nämligen ha mitt allra första träningspass på fysiken imorgon :) känns både bra å mindre bra....det är det där med pressen igen.. jag blir så besviken om jag inte klarar av att göra mitt bästa..!

Jag vet att ni håller tummarna för mig!
Love!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Håller alla tassar och tummar vi har:-)

2009-04-22 @ 11:49:51
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Yvette

:D Sulan och Fredrik kanske kan adoptera dig? Då får du följa med till barnpris ;)



Du klarart, step up pass är bara en bit kaka för dig, du är hur bra som helst, you know it!



Vi ses i eftermiddag. Puss!

2009-04-22 @ 13:35:21
URL: http://www.heltathelvete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0