2:a ljuset tänt

Jag tycker att  det är jättesvårt att komma ihåg att tända de där adventsljusen på söndagar..måndagar och tisdagar funkar bra  för mig.. titta så fint!



Med på bild är min skål med m&m´s som jag köpte på danmarksbåten i söndags morse...

Hmm.. ja helgen var ganska tuff på jobbet så i lördags blev det ett par öl efter jobbet, (jag tackade ju faktiskt artigt nej till öl i fredags) .. så när vi loggat ut från jobbet ca 03.30 så gick vi vidare ut.. och när krogen stängde kl 05.00 så bestämde vi oss för att "tura" lite med båtarna.. När vi väl kom till hamn i Helsingborg var kl ca 08.00 och vi gick till jobbet för att käka lite frukost. Jag gick och la mig kl 9.30.

Jag hade längtat så till söndagen men så sov jag bort den ist.. ja det är klart, det blev lite glöggmys hos Kim på kvällen.. men det blev ganska lungt ;)

Jag har kännt mig lite krasslig, trött och frusen på sista tiden, men har iaf börjat gå upp lite tidigare än förut och försöker hinna med en promenad innan jobbet.. det gör att man piggnar till lite.

I helgen är jag ledig.. från jobb, besök och alkohol :S .. helt plötsligt vet jag inte vad jag ska hitta på.. Ska nog åka ut till Väla nån dag iaf.

Två veckor kvar till jul och jag har inte köpt en enda julklapp och inte skickat ett enda julkort..

Nu håller jag på att tvätta, sen blir det dusch, mat och jobb.

Take care!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Har inte tänt andra adventljuset ännu.Glömmer..bara.

2009-12-10 @ 14:01:58
Postat av: Rosis

Åh, kolla en syster till som har uppdaterat sin blogg efter att jag kommer hem efter min träning...sweeeet

Me Like Alot!!



Åh, Du Neson.. det gör inget om man inte tänder på söndagen, det går lika bra en annan dag.. bara det brinner så där ojämnt som det ska..S



hm... Hur var det Du sa till mig häromdagen när vi pratade om dessa som sitter kvar på puben för att sen åka på tur med båten..flinar.. Ska inte alls påminna Dig om det... MEN Du var inte glad..s.. opps, skrev jag det där iaf...tihi men det är klart, det är en annan sak när det är Du som gör det =)



Hoppas på att Du kommer hemåt Åmmeberg över julen, så vi får en chans att även träffa Dig... vi skulle kanske kunna få till en glögg-kväll här hos oss allihopa =)



många kramar

2009-12-10 @ 14:05:49
URL: http://rosisgirl.blogg.se/
Postat av: Kinna

Du, jag har inte heller skickat ett enda julkort. Hoppas vi är med på dem som mammis skickar :P Julklappar, det löser sig. Har jag nämnt djungelvrål? Jag är säker på att Ica har öppet den 23:e ;) Vi åker förresten på natten efter att du slutat. Du får nanna i bilen. Längtar tills vi ses! Kram

2009-12-10 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0