I Väntans Tider

Ni ska vara glada över att jag började blogga nu och inte för ca 4 månader sen. Den senaste tiden har nämligen varit kaos i mitt lilla huvud och tankarna har snurrat ordentligt vill jag lova.. Beslutsångest, beslutsångest och ännu mer beslutsångest..: Åka upp och jobba i Åre eller inte?? Vara tillsammans med Marcus..eller inte??? Flytta till Göteborg eller Helsingborg??

Nu när dessa beslut är tagna så känns det som att jag lever i något slags vänteläge...men det är ändå skönt att bli kvitt grubblandet. En fråga finns dock kvar, och svaret på den får jag bara med framtiden... Hur kommer det att gå?? Självklart så tror och hoppas jag att det går bra för mig, men kommer jag trivas i Göteborg? Får jag något jobb? När kommer jag flytta för sista gången? Var kommer jag känna mig trygg och samtidigt ha ett jobb som jag trivs med? Ja, den som lever får se helt enkelt...

Vaknade inatt vid 4-tiden... kände mig pigg, började naturligtvis att fundera. Kom fram till att jag är glad över att jag är född på 80-talet, hade jag blivit född på 2000-talet hade jag varit tvungen att ha mobiltelefon när jag var 6 år och ha stringtrosor vid 8 års ålder.. å börjat blogga innan jag ens var skrivkunnig!! Heeeelt sjuuukt. Nej nej, istället sprang man runt å var helt bekymmersfri vid 6 år och hade mysbyxor tills man gick i 7:an! Haha! ...å bloggar vid 24 års ålder.. uff, börjar få åldersnoja!

Får se om jag gör någon nytta idag... börjar jobba kl 16.30 på mitt kära Maxi!

Take care!



Kommentarer
Postat av: Mammis

Neson som var så söt i sin turkosa Nisse overall:-)

2009-02-24 @ 11:46:36
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Yvette

ÅH! Va roligt att blivit med blogg :P Men ännu mer skoj att du kommer hit till Götelaborg, jag ser fram emot det så himla mycket :) Vi ses snart KRAMAR SKITEN UR

2009-02-24 @ 11:55:39
URL: http://www.heltathelvete.blogspot.com
Postat av: Rosis

Meh.. Lilla gumman, Du behöver väl verkligen inte ha åldersnojja..S...



Hoppas att Du kommer att få det bra i Gbg och se till att bli bäst på kursen nu =)



kramas massor

2009-02-24 @ 14:22:38
URL: http://rosisgirl.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hi hi hi! Jag är 27 och springer fortfarande i mysisar. Men jag håller med, glad att jag är född på det ljuva 80-talet. Hur det kommer gå för dig? Ja du det vet vi inte förrän efteråt. Men klart allt kommer att gå kanon! Allt brukar lösa sig! Det löser sig sa Linnéa och sket i vasken. Hi hi hi! Trygghet, hm, ja, det var när man var liten och bodde på Montörvägen och visste att farfar skulle komma och spela kort på söndagen eller att julafton alltid firades på Bäckvägen. Tiderna förändras I guess och vi får finna ny trygghet! Kram Kram

2009-02-24 @ 15:03:03
Postat av: Kinna

Hi hi hi kom på en sak. Tryggheten nu är kanske att vi alltid vet att vi kan komma hem till mamma och pappa om det skiter sig eller när som vi behöver dem.

2009-02-24 @ 15:04:31
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Tror säkert du fattat rätt beslut,men inga fel att tänka sg för.Utbildning är väl bra att ha, säger jag som ingen har.

Hälsningar från gamla haster.

2009-02-25 @ 11:35:42
URL: http://herbertsson,blogspot.com
Postat av: Anita

Ja, du Nea, visst är det trist bli gammal och grå men man behöver inte ta så många beslut. Tror det var enklare när jag var ung, inte så många valmöjligheter. Dessutom fanns det gott om jobb, man fick i stort sett det jobb man sökte.

Jag tror och hoppas det kommer att gå bra för dig och så ses vi på fredag.

2009-02-26 @ 16:55:20
Postat av: Sanne

Hallå babe! Vad kul att du skaffat blogg så man kan se lite vad som händer. :) Lycka till i Göteborg, på tiden att du kommer iväg dit ;) puss

2009-02-26 @ 17:27:45
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0