Jag kan också blogga!

Så, nu har Mammis hjälpt mig att skaffa en blogg :) Tack Mammis! Detta gör jag mest så att Ni (syster, fastrar, mamma, pappa mfl) kan hålla koll på mig också, nu när jag snart flyttar till den stora staden Göteborg! (Bara några dagar kvar nu!)

Klockan är redan 15.20 denna måndag och jag har inte fått mkt gjort... Ätit frukost, tvättat och duschat :) Men är man ledig så är man. Har också hunnit klämma mig i tvättmaskinen..hur nu det gick till??! Aaauuuh...

När Pappi kommer hem ska vi åka till skyttet i Zinkgruvan och senare ska jag fortsätta packa och tvätta lite till. Mkt att hålla reda på nu när jag ska mot nya äventyr. Det är med skräckblandad förtjusning som jag flyttar in hos en tjejkompis i Göteborg och äntligen tar mig i kragen för att gå den här bartenderutbildningen på 7 v, som jag sååå länge velat gå.

Vill naturligtvis passa på att tacka syster, mamma å pappa för att ni stöttar mig. Syster är väl fortfarande lite besviken på att jag inte bestämde mig för att flytta till henne i Helsingborg, men jag lovar att hälsa på så ofta jag kan! Var så säker, jag tycker om mitt lilla gästrum där!

Så nu hoppas jag att Ni flitigt läser min blogg, eftersom jag faktiskt har läst era bloggar i smyg, och att kommentarerna haglar in!


Ha nu en fin dag allesammans! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Christina

Jaha tänkte väl det.Vad vore Neson utan mammis' datakunskaper;-)

Medan "lille" har suttit och roast sig har jag slavat vid spis och diskho.

2009-02-23 @ 15:48:53
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hi hi hi, inte besviken. Visst är det trevligt med sällskap och nu kanske vi inte slår ihjäl varandra ;-) Ta hand om dig bara! Kram

2009-02-23 @ 18:49:43
Postat av: Ingegerd

Hej!

Kul att du oxå bloggar,nu kan vi kolla varandra.

Läste fel först,trodde du klämt in dig i tvättmaskinen.Ha det så bra i Göteborg,hoppas det går bra för dig.

Kram från haster.

2009-02-23 @ 19:35:55
URL: http://herbertsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Linnéa!

Vad bra att du bloggar så vi kan få lite rapporter från Göteborg.



Sköt om dig och lycka till med packningen.

2009-02-23 @ 21:45:49
Postat av: ANNO

Lycka till nu Linnea och hälsa Göteborg och Sussane från mig!

2009-02-24 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0