Blogg från Helsingborg

Japp, vi är fortfarande kvar i Helsingborg, jag och Marcus. Vi var och kollade på caféet igår och nu är vi i full fart med planering av budget, sortiment, affärsidé mm mm. Jag blir helt trött i huvudet bara jag tänker på det, men det är ju också det enda som vi har tänkt på hela kvällen igår och hela dagen idag. Stefan har hjälpt oss med en hel del siffror, puh. Dock skulle ägaren ha en ny visning på fredag, så efter det kanske vi inte behöver fundera något mer... MEN, vi ska iaf prata med banken så fort som och försöka få till ett möte.

Annars känns allt bra här i Helsingborg, Marcus säger att han nog skulle trivas här, både i lägenheten och i området. Vi tog en promenad ner till centrum där vi käkade lite lunch och Stefan guidade oss lite grann ;P gick strandpromenaden hem :) mysigt men lite blåsigt... hade dock inte kameran med mig :S men tro mig det kommer komma fler bloggar från Helsingborg :)

Igår var hela familjen här, de hade varit här över helgen och åkte tidigt i morse. Vi åt kvällsmat ihop igår och jag spelade lite Guitar Hero med mamma. Chanel var på bästa humör och busade riktigt ordentligt :)

Jag och Marcus åker åter till Smögen om någon timme, så vi kommer inte komma fram förrän inatt men det är väl helt ok.



Marcus och Chanel myyyyser



åh, ingen som vill klia mig lite på magen??



hmm, vart tog alla vägen nu då?


Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja "myyysa" de e Chanel bra på:_)

2009-07-21 @ 21:51:55
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0