dag 3 i Smögen - fika, öl & strålande sol

..nu ligger jag lite efter i mitt bloggande men här kommer de sista bilderna från min tripp till Smögen :)



..dagen började med en fika på "Coffee Room" :P







..vi satt ganska länge så vi hann visst med en öl också..



sen belv det ett stråk på Smögenbryggan, och jag såg maneter :)



vi tog oss över till Kungshamn, och när Marcus börjat jobba så tog jag mig en promenad hem till Smögen sidan igen..







uff, det var många trappsteg, tog en bild på bron :)



väl uppe på bron fick jag en jättefin utsikt :)




...detta var alltså från i torsdags...

på fredagen sen var det dags för mig att dra mig hemåt mot Åmmeberg igen efter några helt underbara dagar hos min älskling i Smögen :) ....



det blev en lunch på "Havsnära" jätte mysigt ställe men hade högre priser än vad maten och drycken verkligen var värd.... hmmm.. Marcus latte var ingen höjdare.. Detta är en räksmörgås de luxe men jag tyckte att brödet var lite torrt.. :S .. men ner i magen kom den iaf..

Vi gick även och hälsade på Fanny på "Lilla Skäret" där jag också fick tillfälle att presentera mig för självaste ägaren som tyckte att jag skulle komma ner igen snart så jag kunde ha ett möte med de ansvariga för att se om jag kunde få jobba lite på tim nu i juli... så på söndag bär det nog av igen :) Jag får dock vara hemma och jobba lite på Sandön i veckan så att jag får ihop lite pengar.. hihi..

nu ska vi grilla lite korv här i Åmmeberg, till och med Karolina och Stefan har hittat hit :)

Haaaadeeet!


Kommentarer
Postat av: Rosis

Åh, vad mysigt Ni har haft det =)



Fattar att Du längtar tillbaka dit, för vad sjutton har Askersund att ge... inget!!!



Sköt om Dig gumman och hälsa Marcus.



kram kram

2009-07-05 @ 23:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0