regnig dag i Smögen

..ja faktiskt så regnar det här också ibland.. och Marcus fick hoppa in extra och jobba, idag igen.. han skulle ha varit ledig nu fredag och lördag, men inatt va han där mellan 24.00-04.00 för att "preppa" mat och nu skulle dom visst ha någon slags buffé ikväll som han tydligen var tvungen att rycka in på.. hoppas på att han kommer hem vid 23-snåret ikväll... men ja´e int bitter för de int ;P

vi hann iaf med att ta en fika nere på bryggan.. i regnet och blåsvädret.. haha. Alla trängdes inomhus men jag och Marcus satt ute under tak och vi hittade till och med ett bord vid en värmelampa! Succé!









Igår, fredag, så var jag bakfull heeeela dagen.. jag förstår inte, att man inte klarar av att festa så som man gjorde när man var 18-20 år... börjar verkligen bli gammal :O ...

..för i torsdags blev det ju nämligen fest. Fanny hörde av sig när hon slutat på jobbet och vi drog till systemet och till ica för att handla lite gott att dricka och att äta. Vi fixade iordning lite kyckling, med cesarsallad, potatissallad, paj och bröd, riktigt lyckat. Vi bjöd över Sara också, som jobbar på en restaurang på smögensidan. Till det dracks det rosévin och öl....iaf till en början... sen kom bl a "jägern" fram...

När vi var trötta på att sitta vid köksbordet hemma hos Fanny så gick vi ner till "Kanske" och där blev det både mer öl och shots... Jag vinglade hem över bron ca kl två.. Marcus som hade jobbat hela natten kom hem vid 4.30 men det märkte jag tydligen ingenting av...

I kväll skulle antagligen "tjejerna" ut men jag pallar inte... det får bli imorgon i så fall ;)

Jag och Marcus är mkt förväntansfulla inför måndag då vi ska till Helsingborg för att kika på ett café som är till salu.. Jag hoppas verkligen att vi kan få ut ett lån så vi kan köpa det... men en sak i taget, måste ju kolla hur det ser ut först..

Massa kramar! Bye!


Kommentarer
Postat av: Rosis

Håller tummarna för att det ska gå bra på Måndag gumman =)

2009-07-18 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0