sitta-inne-och-inte-göra-någonting-speciellt-dag-idag

japp... jag och Marcus kom ner till Smögen nu imorse. Ca kl 11 var vi här... Marcus började jobba kl 12.. hmmm vad göra?? Jag var på ica och handlade lite mat, regnade lite på vägen hem... Solen kom fram lite nu men det är jätte stora moln på väg, ser det ut som...

Annars i veckan har jag varit ombord på Sandön... sön-sön.. lika bra att jobba lite när man ändå var hemma.

Har kollat lite jobbannonser i Helsningborg men egentligen är jag riktigt sugen på att jag och Marcus ska köpa det lilla caféet som är till salu där... Jag la mig och vilade en stund, har varit rätt trött de senaste dagarna men nu kan jag väl inte sova i natt sen antar jag... Fortsatt ska jag nog bara ta det lilla lugna, äta lite, läsa min bok och kanske äntligen göra klart min korsstygnstavla som Maria skulle ha fått när de gifte sig... hihi

Får se hur länge jag blir kvar här i Smögen, om det blir något möte med tjejerna på fiken ang jobb eller om jag stannar en vecka bara för att ha lite semester... Marcus jobbar dock mkt denna vecka så jag får väl semestra själv..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0