inspektion imorgon . . .

...dagarna som gått... jag kommer knappt ihåg vad jag gjort.. Spenderat några timmar på M/S Sandön, några dagar här å där med Marcus i Karlsborg, å lite tid hemma hos mor å far.

I lördags vet jag iaf att jag var på möhippa. Min allra bästaste barndomsvän Maria ska gifta sig i Hammars kyrka den 4:e juli. Jag kunde dock inte vara med på dagen när de bla hade ordnat en femkamp, där det rullade hö och provade på pilbågsskytte. Jag mötte upp hela sällskapet på "stan" i Askersund, där vi gick in på Kanalfesten som ägde rum. Lite mat och några förbrukade drinkbiljetter senare stod vi alla upp på bord och bänkar och sjöng med när showbandet satte igång! Vi hade det riktigt trevligt!! Tänk att lilla Ison ska gifta sig!

Jo, och min söndag spenderade jag ombord på M/S Lindön II, som vi tog från Sjötorp till Askersund... detta tog ca 17 timmar... Inget vatten ombord, ingen toalett som fungerade som den skulle, ingen värme och när vi ätit upp våran micromat och våran frukt ca kl 14 så hade vi några hungriga timmar framför oss... som tur va så fick vi chips - och cola leverans i Karlsborg.

Nu sitter jag hemma i Åmmeberg, käkar lite fil och funderar på morgondagen... Vi ska nämligen ha besiktning och säkerhetsinspektion ombord på M/S Lindön II imorgon. Men en sak är så säker JAG TAR INTE PÅ MIG NÅGON GROD-DRÄKT OCH HOPPAR I VATTNET ! ! så det så!

Gooood naatt!

Kommentarer
Postat av: Rosis

Jag råkar nu veta att Karro passar sååå bra i en sån dräkt, så säg till henne att göra det.. för hon gjorde det så bra sist =)



Hoppas verkligen att allt går bra nu lilla gumman.. jag tänker på Er massor och är så ledsen över att jag inte kan vara med och hjälpa till på alla sätt och vis... sorry



Massor med Lycka Till kramar till Dig gumman =)



kram kram

2009-06-11 @ 22:48:41
Postat av: Mammis

Nej neson skall inte vara nån groda i kostym inte.

2009-06-11 @ 22:59:09
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0