Ombord på M/S Sandön

..tar det lugnt med syss och Lina på Sandön, vi ligger vid kajen i Karlsborg och ska snart ta och äta lite makaronsallad som Lina "slängt" ihop! Det kommer blir kanon tror jag! Håkan har verkligen haft tur som fått henne som kock :)

Jag har spenderat ytterligare några dagar i Askersund och i Karlsborg. Grejat lite med Lindön som ligger i hamnen i Askersund fortfarande. Vi får se hur det blir med turlistan som vi tänkte starta efter midsommar. Inspektionen gick väl ... hmmm.. bra?? Jag behövde inte hoppa i vattnet :)

Nu är maten serverad, det blev "pasta a la Lina med räkor" gööött!! ... å så ett glas wine :)

Imorgon är det måndag igen, å jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Den som lever får se helt enkelt.

Puss på er!


Denna bild togs av mammis tidigare på dagen när vi möttes allihopa för att äta tårta ombord eftersom vår kära Håkan Spångberg fyllde år :)

Kommentarer
Postat av: Mammis

Kanelen sov hela vägen hem..var helt slut.

2009-06-14 @ 21:54:59
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Anita

Vad mysigt ni har det!

Vilken tur att du inte behövde hoppa i vattnet, det är ju inte så varmt nu precis.

2009-06-15 @ 13:10:45
Postat av: Christina

Nej neson..fel fel fel.Den bilen tog jag för ett par år sedan.Tror tom det är du som står i fören med ett rep o skall lägga till.

2009-06-15 @ 20:30:47
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0