2009-06-25

...fram och tillbaka, upp och ner, och runt, runt.. så går mina funderingar.. men det är väl som Marcus säger "du funderar så mycket".

Jag fick iaf träffa Marcus igår (onsdag), och lite i morse också eftersom vi båda sov hemma hos hans mor och far i Karlsborg (jag börjar känna mig som hemma där ;) ). Marcus hade tydligen ett par dagar ledigt och ville då komma hem och träffa mig och sin familj, vilket iaf jag blev väldigt glad över. Vi hade en mysig kväll där vi tog en tur till Forsvik för att se när Lindön II passerade, tog en liten fika vid caféet precis vid slussen, och när vi kom hem skulle Marcus lära mig att svinga en golfklubba... kanske inte behöver gå in på hur det gick ;P .... men ingen kom till skada iaf, hihi.

Imorse var vi dock tvungna att skiljas åt igen, han skulle tillbaka till Smögen för att jobba och jag åkte för att hämta Angelica i Olshammar så att hon och jag kunde spendera dagen på stranden i Harge :)

Vid halv fem-tiden gav vi oss. Vattnet i Vättern är verkligen svinkallt!!! men vi lyckades tills slut att doppa oss i det iiiiissskalla vattnet...

När jag lämnat av Angelica så blev nästa stopp Askersunds hamn, där jag mötte upp Suss och Fredrik :) Vi åt glass och pratade om vad som hänt sedan sist vi sågs ;) mycket trevligt!

Nu har jag varit hemma i Åmmeberg i några timmar, jag har hunnit med att ta en dusch, äta mat och så har jag druckit kaffe med pappa :).

Imorgon får vi se om jag ska hämta hem Håkan från sjukhuset... Han har alldeles själv bestämt att han ska åka hem... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men om jag inte hämtar honom så tar han sig väl hem på annat sätt iaf är jag rädd :S

På lör ska jag jobba på Sandön, sen ska jag försöka ta "Olsen" ner till Smögen för att hälsa på min Marcus, saknar honom redan....

godnatt på er och syster GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! HIPP HIPP HUUURRAAA!!

Kommentarer
Postat av: Mammis

När får vi se golfproffset Neson på youtube;-)?

2009-06-25 @ 22:15:19
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0