Praktikplats? Jobb?? Träning??? . . Suck!

jahaja, såklart har jag än en gång blivit straffad för att jag är kräsen, feg & velig... jag har nämligen inte skaffat mig någon praktigplats än. Jag ville verkligen vara på "Bryggeriet" men när jag va där igår så svarade dom nej eftersom dom redan hade tre stycken praktikanter..å ja det får väl räcka.. Va inne på två ställen till men dom va tveksamma... pust, suck & stön!
Jobb...ja, jag tror jag ska söka bartenderjobb på "Gretas" som är en gaybar...eh japp. Dom hade 3 platser att tillsätta. Å så till träningen, jag har skickat in en ansökan om aerobicintruktör på "Fysiken", människan som hade hand om det va på semester, kommer tillbaka på måndag...

Vi har som vanligt blandat drinkar i skolan, igår hade vi prov igen.. det va svååårt.. fick VG iaf, å det får jag väl vara nöjd med eftersom svårighetsgraden va betydligt högre.. Vi hade även en drinktävling där vi skulle komponera våran egna drink.. å kan ni gissa vem som vann??!! jo jag! :) jag blev riktigt glad över detta..men några av killarna i klassen hävdade att jag fick så många röster bara för att dom "raggade" på mig.. varför inte bara erkänna att min va j*vligt bra! jaja, den svenska avundsjukan!

Igår var jag på "after work" med några grabbar från klassen, det va riktigt trevligt. Vid åtta-tiden var jag hemma, Yvette kom förbi, vi drack lite cider å drog in till stan igen.. Vi hade riktigt trevligt där också :)

Idag är det strålande solsken här i Götet å Högsbohöjd :) Susanne å jag tog med oss kaffe ut i solen, vi läste/pluggade lite grann... men njöt mest av solens strålar. Susanne skulle försöka flytta på en bänk som antagligen satt fast i marken.. men men försöka duger ju ;P hihi.. min Susanne... hon är världens bästa sambo!

Nu har vi beställt pizza, detta blev en liten paus i mitt pluggande inför slutprovet på måndag.. Om en vecka har vi avslutningsfest & jag får finbesök av ett par från Helsingborg :) (hmm vilka kan det vara?)

Nu ska vi gå å hämta pizzan! Gött!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mammis

Blev de avis för att världens bästa drinkblandare Nesonn vann?:-)Nu skulle du haft de där shortsen när du o Susanne skulle sola på bänken som ni tänkte flytta runt emd.

2009-03-21 @ 19:44:26
URL: http://blackpoodle.blogg.se/
Postat av: Kinna

Hi hi hi! Fint folk ända ut i fingerspetsarna! Stefan håller på med sin drinklista, men han har sagt att hag ska ta det lugnt. Jag ska laga mat så vi str oss på kvällen. Ses snart!!

2009-03-22 @ 13:40:44
Postat av: Anita

Det fixar sig säkert med praktikplats. Det är klart att killarna är avundsjuka, tål inte att tjejer är bäst.

Fint folk från Helsinborg, vilka kan det vara?



Faster från Örebro

2009-03-22 @ 21:44:49
Postat av: Ingegerd

Hejsan!

Bra Neson att du vann över killarna.

Sätt dom på plats,visa att du är bäst.

För tjejer är väl bäst eller hur?

Hoppas du får praktikplats snart.

Faster i Hidingeby.

2009-03-23 @ 11:26:58
URL: http://herbertsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0