Slutprov..

uffa mig, idag har jag nästan bara suttit å läst å läst å läst om öl, whisky, rom, tequila, vermouth, gin, genever, cognac, calvados mm mm mm. Å drinkar hit å drinkar dit... imorgon har vi nämligen det teoretiska slutprovet.. oj oj att helgen har gått fort! Börjar läsa vinkursen imorgon också å blir då ytterligare 1500 kr fattigare.. men det kan det vara värt.

Just nu har jag tröttnat på att plugga så jag kokar lite pasta till morgondagens matlåda... Druckit te i massor idag, lagat mat till mig å susanne åxå.. tvättat lite. Ligger dock efter enligt min planering.. jag skulle skickat iväg en jobbansökan & hunnit träna lite idag men men... måndagar är ju till för sånt som man inte hunnit med i helgen ;P

Så nu har pastan kokat färdigt! Dax att borsta tissingarna & gå å nanna lite..

Bye bye & håll tummarna för mig imorgon (måndag)
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0