Klockan är 05.14 & vad gör Neson uppe då??

..jo.. jag gick & la mig vid 24-tiden.. sov ca två timmar å sen så for ögonen upp med ett "PLING" helt sjukt... va f*n ska jag göra nu tänkte jag efter att jag försökt somna om i en timme... jo jag startar upp min fina dator och kollar runt på arbetsförmedlingens väldigt informativa hemsida... Kollar runt på bartenderjobb/servitris i hela Sverige... hittade några intressanta som jag tänkte "dom kan jag söka någon dag" .. gick ut från internet & tänkte spela lite hjärter MEN DÅ kom jag på att jag måste kolla butiksjobb oxå!

Å DÅ HITTADE JAG DET!


Ett butiksjobb på en stormarknad i Abisko!! Ansökningstiden går ut idag!!!! Så jag satte mig genast & skrev ihop en ansökan... kom på att mitt CV ligger i mammas dator så kan inte skicka iväg det än dock!! grrrrrr..!! När jag var klar med detta spelade jag hjärter på datorn... gick inget vidare faktiskt. Sen kom jag på att jag skulle kolla bloggar & eftersom jag inte har nåt annat vettigt (som att sova) för mig så bestämde jag mig raskt för att dikta ihop en liten blogg om mina funderingar kring detta.

Annars har vi igår (Lördag) haft fullt upp jag å systra mi. Vi har varit å hälsat på båda mina gamla fastrar (hihi dom är inte sååå gamla) å vad gjorde vi?? Jo vi fikade och fikade :P mycket trevligt va det! Emellan fikastoppen så stannade vi till vid Mackedonkan för en hammis, naaaam naaaaam!

Vi stannade oxå till vid "Jula" på vägen dit för att införskaffa en väska till min kära dator...men väskan var för stor så jag får åka å byta den idag ...

I fredags va vi på O´learys och rockade loss. Innan var jag i Kumla hos en fd jobbarkompis (från maxi) vilket var mkt trevligt :) Sen bar det iväg till Örebro och till O´learys som sagt. En väldigt lyckad kväll faktiskt!

Nä vet ja om den där j*vla John Blund kunde komma å strö lite grus i ögonen på mig nån gång.... hungrig börjar jag bli oxå.... det blir ingen ordning på det här!!

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Neson?! Vad gör du uppe mitt i natten? Å Neson i Abisko,det är ju hundra mil dit..

2009-05-10 @ 11:18:18
Postat av: Yvette

Abisko? Är inte det typ världens ände? Är det dags att fylla i formuläret "Åt helvete med hela skiten", kanske? Hm. Jag skulle ju helst se att du stannade kvar i gröna sköna Götebort :)

2009-05-10 @ 18:25:24
URL: http://www.heltathelvete.blogspot.com
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Det var trevligt att systrarna Lindström

hade tid med gamla faster.Tänker Neson flytta

till Lappland,då blir det långt mellan besöken.

Men hoppas du får jobb på närmare håll.

Hej då från gammelfaster.

2009-05-10 @ 21:10:42
URL: http://herbertsson.blogspot.com
Postat av: Anita

Visst är det långt till Abisko men så fint.



Kul att ni hälsade på i lördags. Jag har inte använt Baden-Baden ännu. Hoppas det blir varmare snart.

2009-05-11 @ 18:37:45
Postat av: Susanne

Hej o Grattis på Linnéa-dagen i efterskott!!!

Från Susanne

2009-05-14 @ 07:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0