En dag i stora staden Örebro

Nyss hemkommen från den stora staden Örebro.. Jag passade på att köpa två par nya skor på skopunkten... billigt, billigt..

Sen bar det iväg in till stan där jag följde med Karolina för att hämta hennes å Stefans förlovningsringar :) sååå fina! Mammis var också med, men hon gick till garnaffären :) Vi passade även på att hälsa på Anna-Lisa (mammas faster) där det bjöds på fika, fika å åter fika. Hon är en pigg tant, for upp å ner å sprang fortare mellan rummen än vad man själv gör :O  ... Speciellt nu när jag har träningsvärk i hela ryggen...uuhh.

På vägen hem mellanlandade vi på Mackedonkan där vi åt å hade även Paulina där som sällskap :) Väl hemma bjuds det på smågodis, chips å "James Bond"...


Imorse vaknade jag upp i Karlsborg... åkte dit i tis kväll för att få lite tid med Marcus som nu är hemma igen från Åre. Han hade nämligen planer på ons eftermiddag så jag skulle inte få stanna där så länge... men han ändrade sina planer för att han ville vara med mig :) som han sa "det är en liten söt tjej här som har en väldigt bra övertalningsförmåga så jag stannar hemma" .. å jag hade inte ens sagt nåt :) tänk vad blickar kan säga.. hihi.

Men som sagt, jag åkte hem från Karlsborg imorse... Lille Olsen startade så fint! Jag var i Askersund vid 10-tiden för att göra ett besök på Arbetsförmedlingen. Jag fick prata med min "gamla" handledare och hon är så bra, inget krångel. Så nu är det bara att skicka in papper till alfa-kassan å vänta...  Jag har väl typ bestämt att jag ska ta jobbet hos Håkan på den "nya" båten, Lindön, så jag behövde inte fylla i någon handlingsplan, bara meddela när jag ska börja jobba. Just nu tar jag dagarna som dom kommer... orkar inte planera...det som händer händer... Kram på er!

Champagne och 4st jättefina martiniglas fick jag av min Marcus i födelsedags present :)


Ja jag kan räkna.. bara 2st glas med på bild ;)




Kommentarer
Postat av: Rosis

Kolla Kolla, vad fina glasen är =)



Åh, Du tänker jobba på DEN båten..flinar... det kommer nog att bli bra ska Du se gumman =) Grattis till jobbet och att Du slipper AF =)

Själv ska jag ringa dit idag och tala om hur det går för mig, men det vet jag ju knappt själv..S



Love!!



kram kram

2009-05-08 @ 07:16:05
Postat av: Mammis

Tur du hade bra smakråd med när du skulle köpa skor.

2009-05-08 @ 10:08:32
URL: http://nordicfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0