har besök här i Helsingborg..

..ja min kära mor å far är här på besök under helgen.. å ja.. de har lilla yrvädret Chanel med sig :) det livar upp stämmningen här!

Vi har precis varit nere på mitt jobb och ätit julbord vilket var mkt trevligt!!

Igår jobbade jag frukost och lunch.. och senare på eftermiddagen dök mor och far upp här med lilla Chanel. Vi åt lite tacos och hade bara en lugn fredagskväll... jag var rätt trött så vi gick och la oss ganska tidigt. Idag därimot har vi varit i farten hela dagen.. vi åkte iväg till Väla Centrum för att gå å kika lite i affärerna där. Jag och mammis köpte lite te.. sen fikade vi (till pappas förtjusning). Jag hittade även en klänning som jag köpte och en klocka :)...och även en adventsljusstake!

Sen hamnade vi på Ica maxi för att handla diverse nödvändigheter... Kl 17.30 infann vi oss på Grand Hotell för att intaga lite julbord, och det var suuuuper! Nu är kl snart elva och pappi halvsover i soffan medan jag och mamma tittar på "Beck".. jag ska snart ner till jobbet igen för att möta upp de jag vanligtvis jobbar med.. så får vi se om vi går ut en sväng!

Här följer lite bilder på min julpyntning :)











..å Kinna.. så här ser din blomma ut..



... och till sist...



..en liten trött "Chanellen" :)

tack för idag! :)


Kommentarer
Postat av: Mammis

Impad av Nesons julgran.

2009-11-28 @ 23:31:35
Postat av: Anita

Vad fint du pyntat.

Det var ett väldigt ätande av julbord.

Måste bli ganska träigt, men det kanske var maten som skulle ätas och inte bordet.

Vad trevigt med besök, kanske dyker upp någon gång jag också. Man vet aldrig.

2009-11-29 @ 12:54:28
Postat av: Kinna

Jaaaaaaaaaaaa den blommar!!!

2009-11-29 @ 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0