från en måndag till en annan..

Förra måndagen var jag ledig. Nu har jag jobbat tis t.o.m lör och jag kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort mer än att ha varit på jobbet.. Jag jobbar mest kväll men i torsdags slutade jag kl 16, så jag passade på att träffa Karin. Vi gick till Ebba´s för att äta varsin burgare! Jummi! .. och efter det tyckte vi att några öl skulle sitta fint :) vilket var mkt trevligt!

Såklart tog jag med den lila bilen med fireflames på, (som burgaren låg) i hem :)




I fredags var det "Crazy friday" på jobbet och ja.. det var det!.. men ännu mer crazy var det på lördagen då vi aldrig riktigt kom ikapp.. men så kan det vara ibland, det är bara att gilla läget!

När vi loggat ut oss ca 03.30 i lördags gick vi vidare ut för att ta oss en öl efter jobbet. Vilket jag kom på dagen efter, inte var en helt lyckad idé.. när man jobbat ca 12 timmar och inte ätit så är kanske inte öl det första man ska intaga.. Jag var sååå seg igår, gjorde verkligen ingenting vettigt. Plus att jag har två JÄTTE blåmärken på benen och minst 100 små! .. så vad har jag gjort?? njaa.. jobbat.. vet att jag slog i låret vid ett tillfälle men annars vet jag inte.. Lite synd om mig är det allt eftersom jag inte kan varken sitta, ligga el gå utan att det gör ont i låret *snyft*


Så här ser mitt smalben ut :S



Nu sitter jag i soffan å tittat på "Oprah", de pratar om den ekonomiska krisen. Jag får hela tiden höra att jag har haft tur som fått jobb i dessa tider och ja.. äntligen känner jag tryggheten i att ha ett fast jobb och vet att det faktiskt kommer att komma in pengar varje månad.. jag klarar mig själv helt enkelt! ...

Jag längtar till helgen då mammis, pappis och Chanel kommer hit :)

Nu blir det jobb 17-00.30, och imorgon är jag schemalagd i caféet för första ggn :)

Take care! Kram


Kommentarer
Postat av: Mammis

Titta "lill Olzen".

2009-11-23 @ 13:53:39
Postat av: Anita

Stackars Neson som har fått blåmärken så det gör ont. Jag har också väldigt lätt få blåmärken.

Vad kul att Mamma och pappa och förståss lilla Chanel kommer och hälsar på.

De får pyssla om dig ordentligt nu när du har ont.

Kramar från Kyrkvägen

2009-11-23 @ 14:07:01
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Vilka blåmärken du har,jag får oxå märken så lätt.

Kanske du går gå till sjuksyster och visa dina

blåmärken.

Bra att du fått jobb,men tiderna verkar lite tuffa.

Här är tråkigt väder bara regn,regn inte kul.

Sköt om dig hälsar haster.

2009-11-24 @ 09:11:47
URL: http://Herbertssons.blogspot.com
Postat av: Kinna

KLART neson klarar sig själv!! Ett och annat uff på vägen får man ta! Shittans vilka blåmärken, du får se till och inte sparka så vilt omkring dig när du jobbar :P Hej så länge!

2009-11-25 @ 11:07:41
Postat av: Rosis

Men lilla söt!!



Vad har De gjort med Ditt ben.. för jag är helt säker på att det är nån annan som har gjort detta med Dig.. inte kan väl DU ha gjort det på fyllan heller.. nej nej, inte lilla rara Neson inte...tihi



Vad härligt att få lite besök gumms =)



kramas massor

2009-11-25 @ 12:37:33
URL: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0