Trött, seg och frusen..

..de här dagarna på mitt nya jobb har vekligen tröttat ut mig totalt. KORVSTOPPNING! ..Så otroligt mkt att ta in och lära sig så jag blir alldeles snurrig i huvudet. Mina kära arbetskamrater måste ju tro att jag är mer förvirrad än vad jag är i vanliga fall.. men ja.. det går bra, det kunde gått mkt värre!

Jag började i måndags med att jobba kväll, på tisdagen blev det långpass med lunch och kväll. I onsdags var jag ledig, men var nere för att gå på stormöte vilket betydde mer info och mer siffror. Idag (tors) har jag "bara" jobbat lunch, men det känns som att jag varit där i 100 timmar. Gick och la mig en stund direkt när jag kom hem vid 17-tiden.

Nu är kl 18.10 och snart ska jag väl försöka att få i mig lite mat. Måste packa också... för jag ska ju hälsa på Suss i Götet över helgen.. Jag jobbar frukost + lunch imorgon och sen åker jag med 16.53 tåget direkt till Gbg. Det ska bli kul, men just nu är jag alldeles för trött för att packa....

..men oj vad jag klagar.. eller?? Nej då! Jag är väldigt glad över att jag fått detta jobb, som också är heltid. Jag hoppas bara att jag får in rutinerna snart snart snart!! Vill lära mig ALLT på en gång helst!

...undra om jag ska ta mig ett varmt bad innan jag äter...är så jätte frusen..... hmmmm..

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej! Vad kul att du kommit igång på jobbet men jag föstår att det är mycket nu i början. Hoppas du får en kul helg i Götet. Kram från Monica

2009-11-12 @ 19:56:20
Postat av: Anonym

Hej!

Vad du jobbar men det verkar som du trivs trots att du blir trött.

Vad bra att du tar tåget till Göteborg, man vet aldrig hur vädret blir så här års.

Ha det roligt i Göteborg nu.

Kram

2009-11-12 @ 20:20:03
Postat av: Kinna

Det är bra att vara ambitös lille ma, men du behöver inte kunna allt allt allt på en gång. Det löser sig. Ta nu och vila upp dig med Suss i helgen =) Klart du skall ta dig ett varmt bad =) Why not liksom?? Kram

2009-11-12 @ 20:44:53
Postat av: Mammis

Nesonkvist behöver lite sem nu hos Susanne:-)

2009-11-12 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0