Jag blev..

väldigt glad när jag fick ett telefonsamtal från Clarion Grand Hotell idag :) De ville att jag skulle komma och provjobba på fredag. När jag la på luren fylldes jag av en känsla av skräckblandad förtjusning...

...sen gick jag ner till vårat trevliga konditori längre ner på gatan för att köpa något gott till kaffet för att fira... de tar endast 12 kr styck för dessa godsaker!





..med "klöver mjölk" i kaffet blir det perfekt..!


Nu har jag precis kommit hem från träningen. Provade ett nytt "puls-pass" och det var riktigt jobbigt, puh!

Så..nu tänkte jag nästan gå å läsa lite och om en timme är det "Desperate.." på tv....

ha det gött! kramar

Kommentarer
Postat av: Anita

Håller tummarna på fredag. Passar bra då kan jag skylla på det när jag inte har lust att städa.

Det är klart att det kommmer att gå bra.

2009-10-27 @ 22:18:57
Postat av: Kinna

Säger som Stefan, bara Nea får komma dit och provjobba så är det klart sedan.



Så goda "diabetes" smörgåsar de har på det cafét =)

2009-10-28 @ 07:43:24
Postat av: Mammis

Tänk om Nesonkvist kunde bli hovmästare:-)

2009-10-28 @ 13:39:04
Postat av: Ingegerd

Hej Neson!

Håller på dig,hoppas och tror att det går bra.

Vilka smarriga godbitar det finns att köpa i

Helsingborg.

Ha det så bra hälsar haster.

2009-10-28 @ 18:28:07
URL: http://Herbertssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0