Jag har aldrig...

..känt mig så ensam som jag gör just nu, kanske inte just precis nu.. men ja ni fattar.

För några dagar sen bestämde sig Marcus för att han ska ta ännu en vintersäsong uppe i Åre. Vi har pratat mycket om det men nu när han väl sagt ja till jobb och ändrat adress, så blev jag väldigt ledsen och besviken.. För mig är 5 månader väldigt länge... Det upplevde jag iaf förra vintern när han var iväg. Han drar inte förrän i slutet på nov... men... i något litet ögonblick så fick jag för mig att jag ville att han skulle åka härifrån Helsingborg redan nu så jag skulle slippa tjatet om Åre i en månad. Hur tänkte jag?

Han åkte igår och jag har aldrig saknat en människa så mycket. Till råga på allt så känner jag ingen här i Helsingborg. Jag kan heller inte åka härifrån.. för det första vill jag inte fly bara för att någonting känns jobbigt och för det andra ska jag ju provjobba imorgon och har möte på AF på måndag...

Visst, vi har bråkat och diskuterad hit å dit.. men jag älskar denna människa. Och nu har jag sagt åt honom att åka.

Jag avbokade träningen idag och gick ner för att se om havet kunde ge mig någon styrka... men inte vet jag om det hjälpte så mkt. Gick strandpromenaden och såg de upplysta båtarna på väg mot Danmark. Tog lite bilder men de blev riktigt dåliga, (förlåt mamma men din gamla kamera är kass i mörker).

Nu sitter jag i köket.. vet inte vad jag ska göra efter detta.. Vet precis vad jag borde göra, men det är en helt annan sak. Någon som blev glad för att Marcus bil flyttat i alla fall, ja det är "Olsen", nu får han stå i ett varmt garage.

Japp.. imorgon kl 17 var det provjobb då... Bara att bryta ihop å gå vidare... Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Yvette

Åka med till Åre? Menar, om Helsingbort känns hopplöst utan vänner osv, varför inte följa med?

2009-10-29 @ 18:46:34
URL: http://heltathelvete.blogspot.com
Postat av: Kinna

Ingen idé att stanna i Helsingborg om man inte vil...

2009-10-29 @ 20:19:02
Postat av: Mammis

Min gamla kamera är bra /i dagsljus iaf:-)/

I morgon vid den här tiden kasnke du ahr ett jobb? O nästa vecka får du ju myyyysa med Kanelen:-)

2009-10-29 @ 20:52:49
Postat av: Anita

Stackars Neson som är ledsen. Livet är inte så lätt alltid och ibland kan kärleken vara svår att förstå sig på.

Kram på dig!

2009-10-29 @ 23:12:58
Postat av: Rosis

Men lilla hjärtat!!!



Inte ska man stanna kvar där om det inte känns bra gumms... verkligen inte!!

Hoppas att Du snart finner lite styrka och vet vad Du vill, Du vet att jag alltid finns här om Du vill prata... alltid!!!



Hoppas att det gick bra att provjobba Neson!! Du är bäst,kom ihåg det!!



kramas massor

2009-10-30 @ 12:18:10
URL: http://rosisgirl.blogg.se/
Postat av: Björn

Samtidigt är vi ju många som får ha dig i Helsingborg ;)

2009-11-23 @ 01:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0