290909

..precis satt mig framför datorn i köket.. Marcus har lagat mat, det blev lax med couscous-sallad :)




 Jag har dammsugit och plockat.. Äntligen börjar man få dit sina egna saker lite här och var, så man känner sig lite hemma :)

      

          


Annars har vi varit nere på stan, jag följde med Marcus till arbetsförmedlingen så han kunde skriva in sig där. Blåsigt och kallt nu här, hösten har verkligen kommit.

Jag har sökt lite jobb och ska skicka iväg ett par ansökningar till lite senare.

Tror att jag ska brygga mig lite kaffe nu såhär efter maten, så jag får en annan smak i munnen, det var rätt mkt vitlök i dressingen :P

Angående mitt förra inlägg så verkar det inte vara någon större "fara på taket" längre.. Men det känns väl inte riktigt bra förrän man vet att han är hemma och på fötterna igen.. ja ni som känner mig vet ju vem jag talar om..

Ta hand om er allesammen :)






Kommentarer
Postat av: Mammis

Va' fint i Nesons lilla hushåll:-)

2009-09-29 @ 19:52:40
URL: http://nordicfashion.blogg.se/
Postat av: Kinna

Mmmmm, nu ser jag hur hemma ni börjar bli. Flyttat lampa :O Ha det nu fantastiskt bra! Kram

2009-09-29 @ 20:13:58
Postat av: Anita

Hösten har kommit till Örebro också. I går kväll blåste det friskt och det har varit kallare i dag än tidigare. Våra uteplatser är ganska sköna att sitta på ännu, det har blivit några timmar där idag.

Karolina hade det inte så varmt eller vad jag förstod, hon skulle bada i badkaret.

2009-09-29 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0