Helsingborg - Nu ska jag bo här..

Jag har precis vinkat av Karin.. hon höll mig sällskap i går eftersom jag åkte hit själv igår.. Marcus jobbar ju.. :O men förhoppningsvis hinner han hit ikväll, hoppas hoppas!

Sitter å käkar frukost. Havregrynsgröt med blåbärssylt och en hård macka med keso :) Gott! Det är konstigt här i Skåneland.. den gröna mjölkförpackningen är blå här :O man kan inte ens gå å köpa mjölk utan att bli förvirrad.. Jag hjälpte en tant också på väg tillbaka till lägenheten... hon såg så dåligt så jag hjälpte henne att knappa in portkoden :) .. jag är såååå snäääääll :) hon blev glad!

Jaha.. idag står städning och arbetsförmedlingen på schemat... vi får väl se hur det går med detta :P

Nu ska jag äta vidare! Kraaaaam!



P.S syster- ja jag ska klappa lägenheten från dig.. med dammsugaren idag, ingick det ingen städerska i avtalet här??

Anita- japp jag ska vinka till havet :) å du är jättevälkommen hit så det oroar jag mig inte för :)

Ingeligerdi - ja jag kanske kan hittan nån liten bonde här som behöver hjälp att köra traktor! hihi


Kommentarer
Postat av: Rosis

Åh, Neson har gjort dagens goda gärning... men iof, så gör Du det varje dag.. bara av att finnas till =)



Lycka till på AF =)



varma kramar

2009-09-25 @ 11:40:38
Postat av: Mammis

Neson snäll som hjälper förvirrade tanter:-)

2009-09-25 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0