tillbaka i Helsingborg

japp, ännu en sväng ner till skåneland... som nu lite i efterhand känns onödig. Jag och Marcus åkte ner hit igår (tis) för att jag idag skulle iväg på en jobbintervju. Jag skulle infinna mig kl 16.45 men så ringer de kl 15 för att säga att hon som skulle intervjua mig gått hem för dagen för att hon var sjuk.... jahaja... Jag sa att det kändes väldigt tråkigt då jag rest ner hit endast för detta men hon kunde bara beklaga och säga att kontoret i Helsingborg nu var tomt... Men de skulle ringa tillbaka på mån..




Jag vaknade vid nio, gick upp och gjorde iordning lite frukost :)










lite senare blev det mat :) kyckling med klyftpotatis, grönsaker och senapsdressing :P



nu ska jag faktiskt ta en kopp te och kanske börja läsa en av mina böcker som Maria gav mig :)

puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Kinna

Åååååå det ser härligt ut "hemme", bra att ni börjar installera er. Kram

2009-09-17 @ 08:07:14
Postat av: Mammis

Vad gått det såg ut med "måfflor" o sylt:-)

2009-09-17 @ 09:18:44
Postat av: Rosis

Åh, vad gött det såg ut med våfflorna.. och kycklingen sen då..mums



Hoppas verkligen att De hör av sig på måndag nu.. annars ska jag banne mig säga dem ett sanningens ord...moahahah



Syns på lördag raring =)

2009-09-17 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0