torsdag den 15:e april

uj va tiden går! En dag närmare att få besök av mor och far..å Chanellen =) ska bli kul att få besök och att få träffa det lilla yrvädret =)

Idag kom lönen in på kontot "kaaatchiiing" gött! Det är väl den enda gången som man är riktigt glad över de timmar som man spenderat på jobbet ;P

Men veckan har varit bra! Jobbade helgen som var så det betyder ledig helg nu! Idag blir det 16-01 och imorgon blir det ett lunch pass innan jag ska hem å förbereda kvällsmat till mina gäster!

Förra torsdagen fick jag trevligt besök av Louise, vi käkade tacos och chillade. I tisdags hade vi utbildning på jobbet, den handlade om merförsäljning!

Jag har dock fått lite ont i halsen och hosta.. hmm känns inte riktigt helt ok! Hoppas bara att det inte blir värre :O Pratade precis med pappi och han hade inte heller varit helt kry :S Jag kanske får lyda hans ständiga råd vid förkyldning "chocka kroppen med c-vitamin".. hihi!

Jag har oxå pratat lite med Marcus idag, saknar honom och hoppas att vi kommer ses snart...

Syster var det längesen man pratade med ordentligt, hon är så upptagen numera! Jag tycker det är bra att hon har lite å göra om dagarna ;)

Igår slängde jag mina gamla jobbskor! Jag har ÄNTLIGEN tagit mig i kragen å köpt nya ecco-skor som jag trivs väldigt bra i =)

Jaha! Nu blir det en dusch innan jobb! Tjingeling gott folk!



Chanel midsommar -09

Kommentarer
Postat av: Kinna

Ja jag vet, vi ar visst busy pa olika tider verkar det som. Men det ar skont att ha nagot att gora har. Da gar tiden fortare. Bara tva manader kvar till hemresa nu =) Ha sa skoj i helgen nu med familjen och krya pa dig siss!!

2010-04-15 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0