för några dagar sedan...

..tog jag fram mitt julträd och pyntade det med mina röda julfåglar och gröna små kulor =)

det har liksom blivit som en liten tradition.. inget julträd - ingen jul ! ;P



gjorde det mysigt med lite andra ljus åxå =)







även fast höstlöven utomhus försvunnit under det vita täcket, så ville jag ändå behålla dessa framme! mina jättefina teljushållare från Partylite


Igår (tors) var jag nere på jobbet en sväng.. gick igenom lite bokningar å bordsplacering inför jobbhelgen.. galet mkt julbordsbokningar! Karin kom in å gjorde mig sällskap. Åt mat och drack kaffe =)
Vi gick till lite på stan i kylan och jag hittade ett superfint duschdrapperi som matchar badrumsmattan perfekt!






Senare på kvällen fick jag besök av B.. Jag gräddade pannkakor som vi åt med drottningsylt och vaniljglass ;P





Nu har jag precis tagit en dusch och ska göra iordning mig för jobb... 2 st julbordsittningar ikväll och jag räknar ner... den 18:e har vi sista och 19:e dec vankas det julfest!

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Neson gör så fint så fint

2010-12-10 @ 16:11:13
Postat av: Kinna

Succé draperi =) spm matchar och allt. de där löven är verkligen fina, ångrar att jag inte köpte dem när de fanns. Mest succé ändå med pannkakor, sylt och glass =)

2010-12-10 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0