strålande jul -del 2

25:e december

tog sovmorgon.. alla i familjen har ju varit rejält förkylda och det blir mkt hostande nattetid. Syster och jag tag bilen till Öret för att hälsa på Paulina. Hon hälsade oss välkomna in i hennes nya läght och bjöd på kaffe och pepparkakor!

På hemvägen blev det Mackedonalds =)



Kinna gjorde tårta som vi tog med till Anitas kalas dagen därpå.

26:e

Mor och far åkte till Marieberg. Jag tog med Anitas tårta och mötte upp dem på Kyrkvägen.



Goody och Yvonne var oxå där och se så mysigt vi hade!



födelsedags"barnet" sprang mest runt och fastnade inte på bild.. :O



efter massa kaffe, kakor och tårta blev det dags för mig att ta mig in till staden för att träffa Angelica.



det blev ett lungt litet besök på "Java" de hade inte öppet så länge, men lite paj hann vi få i oss! och prata av oss det viktigaste iaf ;P



27:e

jag, mammi och Chanel slappade hela dagen. Kinna tog ju tåget mot skåneland vid 10 på annandagsmorgon och pappi var åter på jobbet. Jag låg i sängen med Chanel i knät och tittade på tv. Gjorde som sagt inte mkt alls...

Kl 17 var jag iaf på väg in till Askersund för att träffa underbara Rosis och Andreas.. Jag hade föreslagit att vi skulle ha ett litet afternoon tea party. Sagt och gjort! Myys!

Jag hade min egna lilla burk med Rosis hemmagjorde julgodis!

Men nu.... när jag skulle ta ett kort på det fina godiset så fanns det inte mkt kvar...det måste betyda att det smakade riktigt bra.. hmmm jag hann inte ens smaka på "det-där-som-såg-ut-som-kola-fast-inte-va-det-med-polka-i"

jaha tänker ni kanske nu.. nu glömde hon skriva om dagens bravader, för det är ju faktiskt den 28:e idag! men.. nej jag orkar inte nu.. vi får ta det en annan dag! det får bli en "clif hanger" som man säger...! ;)

ska gå å lägga mig å mysa med Kanelen i soffan/sängen.. och imorgon, onsdag, blir det färd mot skåneland! take care!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Det blir tyst när Neson åker o vem skall Kanelen myyyysa med?

2010-12-29 @ 08:49:09
Postat av: Kinna

Tårtan såg ju supergod ut =) Java, saknar fika på Java med den supergoa salami brie mackan =) Jummi!! Så du fick en egen godisburk. Grrrrrr! Ser fram emot clifhangeren! Kram

2011-01-04 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0