positiva vibbar..

ja håll i er nu! Jag vet inte vad som har hänt, men de senaste dagarna har jag känt mig glad på något konstigt vis, (känner knappt igen känslan,haha) men som den samma pessimist jag är så vågar jag inte hoppas på att detta ska hålla i sig!! ;)

Jag har inte gjort någe spec, måndagen som innehöll inställda tåg och ersättningsbussar var väl ingen höjdardag men nu tis och ons har det varit mkt bra. I tisdags hade vi mkt på jobbet men det gick kanonbra att jobba, nu denna kväll hade vi det lite lugnare. Jag stängde idag och nu en timme senare sitter jag hemma och försöker varva ner lite innan sovdax! Har förståss lite ont i ryggen, men det börjar man vänja sig med, det blir kanske att ta med vetekudden till sängen inatt. Jobbar stängning nu tors, fre, lör.. känns helt ok!

Nej, jag tror att jag håller på att få feber el nå liknande, jag? positiv? Ja den som lever får se hur länge detta håller i sig ;P .. men jag ska verkligen försöka hålla fast vid denna känsla!

Puss å mys på er alla!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Kanelen skickar blöta nospussar t Neson:-)

2010-01-24 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0