23/6

...onsdag morgon, precis gått upp. Solen skiner med det är lite molnigt.. hmm får se om det bli solning av. Vi var nere på stranden igår; jag, mammis och syster... jag är röd i ansiktet :O

Igår var sista dagen på jobbet inför midsommar-ledigt, känns skönt! Men ska dit idag på fika och har prov samt utbildning ikväll (ansvarsfull alkoholservering).

Den senaste tiden har huvudet varit full av funderingar.. har en del beslut som måste tas men vet varken ut el in... Kanske borde gå & spå mig....!!

Just nu vet jag iaf precis vad jag ska göra! Äta frukost & se på film... det blir oxå att ta tag i räkningar och betala hyra, senare på dan blir det stan för att hämta ut nya linser!

Ha det fint alla! ;D




Chanel igår när hon inte fick följa med mammis & syster ner på stan..

Kommentarer
Postat av: Mammis

Det var kul hos Neson.

2010-06-23 @ 14:13:52
Postat av: Angelicat

Vad är det för funderingar hon har då? Verkar funderas en hel del där borta! Jag vill oxå spå mig... =)

2010-06-23 @ 18:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0