1:a - 3:e maj

Är hemma i Närke på visit. Åkte från Helsingborg i lördags och körde direkt till Kyrkvägen i Örebro. Där väntade Anita, Dwight, mamma, pappa och Chanel. Det bjöds på kaffe, tårta och paket =)












sen blev det promenad med Chanel.. det var lite kallt tyckte både jag å mammis.. Chanel därimot luktade på spännade saker i lugn å ro..







Dax att dra vidare... hem till Angelica och Simon för lite festligheter..








Söndagen blev rätt lugn.. :P

Igår (måndag) på min födelsedag passade jag på att åka in till A-sund för att träffa Rosis. Vi käkade lunch och skämde bort oss med en fika =)




Jag fick jättefina blommor med bud.. från Kinna och Stefan..



och från Marcus



det var superfint väder igår så Chanel passade på att sola lite..




Senare på kvällen var vi iväg å satte lite blommor på Håkans grav.. Och Rosis bjöd på glass i hamnen!

Nu ska jag in till "stan" för att träffa Maria och ikväll blir det skytte =)

Tjopp!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Den tårtan var inte dum den:-)

2010-05-04 @ 19:47:09
Postat av: bettan

Grattis i efterskott..önskar kusin Bettan

2010-05-05 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0