Tisdag 25:e maj

Hmm, två veckor sen jag bloggade sist..

Det bästa som hänt under dessa två veckor är att jag har fått träffa Marcus. Jag åkte från Helsingborg på tisdag morgon. Vi var "hemma" i Karlsborg. Det var först väldigt konstigt att träffas. Har ju inte sett honom alls på ett halvår.. Vi åt glass vid kanalen med "pappa" Clas, det var underbart väder! Senare tog vi en liten prommis ner till "Ida´s" för att sitta på uteserveringen där med lite vin, mysigt!

På onsdagen bjöd vi in oss själva hem till Göte och Kajsa för en fm kaffe :D Åkte vidare hem till mamma och Kanelen. Vi fikade även där och busade med Chanel på gräsmattan! Sååå underbart att få mysa med det lilla yrvädret igen, saknar den lilla tussen! När pappi kom hem åkte vi in till A-sundet för att.... hmmm fika lite ;P

Tyvärr blev det en ganska kort visit i Karlsborg, åkte tillbaka till Helsingborg på torsdag fm... åter på jobbet kl 16...

Jobbhelg väntade...

Var även på jobbet i söndags då jag serverade lite snittar och bubbel. Senare samma dag ringde Therese (jobbar i köket) och vi drog ut till en nyöppnad restaurang i Viken. Supertrevligt var det!

Sen var det måndag och jobbveckan börjar om igen! haha, det går så jäkla fort.. känns som att det blir måndag heeela tiden ;P

Så, nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det jobbet kl 16-00.30

Ha det gött allez! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0