något som den vita snön inte kan täcka

Vaknade vid 9-tiden idag.. segade mig upp ur sängen, går in i köket.. det första jag tänker när jag tittar ut genom fönstret är ... ånej, orka!.... Det är det där vita eländet som kommer uppifrån och landar på backen och gör så att allting bara blir vitt - snö!
Hoppas den slaskas bort snart igen... jag tror att jag ska gå ut å stampa på allting tills det försvinner..

...men sänker sedan blicken och ser något som den vita snön inte kan täcka..





Kinnas växt har fått rosa fina knoppar!! ..och jag blev såååå lycklig =)

Nu blir det till att sätta igång kaffebryggaren och fortsätta med tvätten, jobb senare ikväll!

Hej hopp!


Kusin Bettan: kul att du åxå gillar henne, såklart har du rätt i att man bara är så gammal som man själv känner sig =)

Ia: det går ju riktigt bra med bloggandet =) så nu ser man dig snart på face åxå??! ;P


Kommentarer
Postat av: Anita

Snö är inget vidare men blommor är alltid roligt, särskilt när de har så fina blommor. Jag hade också en sådan blomma, men tyvärr så tog jag död på den också, liksom så många andra blommor.

Sköt om dig och ha det så bra.

2010-11-24 @ 15:00:29
Postat av: Mammis

Memollerna trivs hos Neson:-)

2010-11-24 @ 16:39:57
Postat av: Kinna

Ååååå tänk att den lever fotfarande, fick den av mamma Mona i första lägenheten, då var den bara en liten grön växt lilla novemberkaktusen. Jag älskar den blomman, tack för du tar väl hand om den =) Ha ha ha! Ja ut och stampa på den, kan se det framför mig :P Så avis att jag inte kunde följa med på Gaga, hon är grym! Kram

2010-11-24 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0