söndagsmys!

Hade en riktigt trevlig söndag igår.. det behövdes efter jobbhelgens slit.. Hade rätt mkt gäster på julbord i fredags och mkt bargäster i lördags, så det har varit full rulle!

I torsdags satt vi å drack glögg och vin på jobb (när vi stämplat ut såklart :O ) julpyntade restaurangen inför första julbordshelgen.. det var mkt trevligt! Jag och Emelie gjorde fina bordsdekorationer och så fick vi hjälp med att "slå in" tavlorna på väggarna med fint julpapper så de ser ut som paket =)

..men igår söndag slappade jag hela dagen.. städade iordning lite eftersom jag skulle få fint besök.. ;P Jag och mitt besök gick ner till "Bonasera" för att ha romantiskt middag för två.. ;P

Det är så sjukt mysigt på den restaurangen och just nu ligger den på topp 3 när det gäller mina favvoställen att gå till! Extra plus för den supergoda varmrätten jag åt, som bestod av lamm, rostade gulbetor, vitlökssky och potatis m.m .. riktigt smarrigt! Ett jättegott glas rött till det samt kaffe efteråt var helt perfekt!

Vandrade hemåt vid 21-tiden och slappade i soffan =)

Nu har adventsljusstaken kommit fram och jag har tänt första ljuset.. firar 1:a advent idag.. mitt sällskap och jag har ätit frukost och han har nu åkt för att klippa sig och forts renoveringen av hans läght!

Själv ska jag plocka fram lite julpynt.. tex mitt julträd med de små fina röda fåglarna i och senare idag ska jag på spinning!





..å så fick jag ju en present av min dejt igår...

..en till kontroll till mitt Wii ! så nu kan man både spela gitarr och trummor samtidigt =)

ha en fin måndag allesammans! puss å hej


Kommentarer
Postat av: Rossis

Åh, vilken bra dejt Du har då.. som ger Dig så fina saker.. tihi



Hoppas verkligen att allt e bra med Dig raring!!



kramar om

2010-11-29 @ 13:22:02
Postat av: Mammis

Vad bra ATT HAN köpte en sån mackapär så jag kan spela gitarr o du trummor.

2010-11-29 @ 13:45:59
Postat av: Anita

Vad nyfiken jag blir.

2010-11-29 @ 16:44:54
Postat av: Kinna

Fy fasikens vilken bra dejt då =) Det är så göttans att äta på restaurag asså =)

2010-11-29 @ 17:09:10
Postat av: ia

vad glad jag blir för dig, vill höra mer..

2010-12-03 @ 09:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0