typ helg !

Varit hemma i Helsingborg i snart en vecka nu. Min förkylning börjar väl att ge sig men har fortf ont i halsen och lite rethosta.

Åkte ifrån Närket i tisdags.. väl framme i Hels blev det direkt ett besök på jobbet, skulle haft medarbetarsamtal men det blev framskjutet till onsdagmorgon.. Tog en fika med Karin på "Ebba´s" Lika trevligt som vanligt =)

Jobb, jobb, jobb heeeeela onsdagen! ..samt torskväll och slutade kl 16 i fredags! Hem och städa inför besök av mor, far och Chanel =)



Vita fina underlägg som jag köpte på Ica Maxi i Motala och löv ifrån Partylite =)



Jag fixade lite kvällsmat iform av potatis -och purjolökssoppa och varma mackor!



Det uppskattades..!



I lördags tog vi en tripp ut till Hyllinge och Väla köpcentrum! Jag inhandlade persienner till vardagsrummet! Och på Väla fikade vi..



Så nu kan "fönstertittar-mannen" glo hur mkt han vill ;P

Fållade även upp ett par gardiner som jag satte upp i "Stefans" rum.. va trött på panelgardinerna där inne.. jag hatar panelgardiner!



Så blev det titta-tv-mys senare på kvällen...

...med te



..och..




Idag (söndag) har pappi och jag varit på spinning på morgonen.. Hem till mammis och Chanel. Nyduschade och fräscha begav vi oss ner till Grand för att äta bagels och räkmacka i caféet =)

Jag har sytt gardiner även idag... en kappa till köket av tyget som jag köpte i Askersund.. men blev inte helt nöjd.. pappi hjälpte mig med att justera gardinstång och fästen men mjjaaaa... vi får se om jag behåller kappan, skarvar med mera tyg eller om jag köper nytt helt och hållet! Som vanligt så får den som lever se!

Pappi och jag har oxå hållit koll på våra auktioner på Tradera... det går väl sådär ;P Mammis spelar mest Guitar Hero!

Nu blir det att kika på "Beck" och äta chips =)

Puss å mys på er!


Kommentarer
Postat av: Kinna

Så fint och så gott =) Åååå jag vill ha nooomisar, finns ju för sjutton inte goa nomissar är. Grrrrr! Krya på dig lite till också!

2010-10-25 @ 12:58:46
Postat av: Mammis

Kul o va hos Nesonkvist;.)Men ta bort bilden på mig.

2010-10-25 @ 19:55:59
Postat av: erica

åååh vi åt också potatis och purjosoppa idag!! vad festligt hehe :) det är verkligen gott

2010-10-26 @ 21:50:42
Postat av: Angelicat

Åhh fint de blev! =) Jag vill oxå ha soppa o varmamackor... skicka över ;)

2010-10-26 @ 22:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0