Åmmeberg 4-5 sep 2010

Befinner mig i Åmmeberg hos mor å far, imorgon tisdag åker jag tillbaka till Helsingborg igen. Kom hit sent i fredags.

I lördags var jag och hälsade på faster Ingegerd i Hidinge, där blev det mat och fika!! Samt trevligt sällskap; Hanna och John-Erik satt med vid middagsbordet (och så Ingegerd såklart!)..även Alice fanns på plats men inte vid matbordet ;P . När det var dax för mig att dra vidare så tittade Johannes oxå förbi så jag fick hälsa på honom!

Vidare in mot Marieberg för att träffa Angelicat, det blev fika där med och inhandling av present till lilla Lloyden som hälsades på igår söndag :D .. det blev även ett par byxor till Neson! Längtar redan tills nästa besök här i Närke då Angelica har lovat att vi ska spela Guitar Hero!! .. mååååste skaffa mig ett eget snaaaart!!


Söndagen bestog av besök på Kyrkvägen och Wadköping. Jag tog med mig mammis och Anita till Toras utställning av målingar. Lika fina som vanligt och två av tavlorna blev mina :D.. jag ska lägga upp bilder på dem när de finns på plats i lägenheten :D Sen blev det besök hos Dwight, promenad och fika utomhus.. lite molnigt var det.


Jag och mammis gasade hem i Renaulten och jag for vidare för att hälsa på Maria och Mathias i deras hus i Hammar.. Jag hann knappt inför dörren så hade jag en "liten" gosig bebis i famnen.. lite drygt en månad gammal och en riktig tuff kaluffs på skallen.. han charmade mig direkt lilla Lloyd! Där satt jag i kökssoffan med den lilla krabaten i famnen medan Maria fixade fram te och ännu mera fika :D












Min lördag och söndag har med andra ord varit en riktig succé !

Tack alla inblandade :D puss å mys!




Kommentarer
Postat av: Mammis

Han är bra söt Lioyd:-)

2010-09-06 @ 21:37:50
Postat av: Kinna

Ååååå lille Lloyd hade växt till sig sedan senast. Å gud så söt han är. Så fina ni var i soffan =) Ta hand om dig siss!

2010-09-07 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0