Lördag 11:e sep

..egentligen har klockan passerat 24.00 så nu kommer efterlängtade söndag, då jag alltid (nästan iaf) vet med säkerhet att jag är ledig från jobbet :D

Idag fick jag hoppa in lite extra på min lediga lördag, men det gjorde absolut ingenting, känner mig pigg och glad.... men just nu börjar jag ändå bli lite trött! Konstigt det där, i onsdags var jag hur pigg som helst, tors å fre kändes ögonlocken som bly.. och idag.. jättepigg!! .. men kanske beror på att jag var ute på joggingrunda i skogen tidigare idag.. sprang lite vilse och det regnade smått smått regn men hittade hem tillslut och kände mig nöjd med min insats :D

Jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk i tors och fre men jag tror att det var just en tur i skogen i lätt duggregn som behövdes för att må bra igen :D

Imorgon (idag) söndag ska jag ner till gymmet!!

Kom hem från jobbet för ca en timme sen.. väl hemma blev det ett glas vitt och en rost-macka med marmelad till kvällsmat ;P riktigt hälsosamt må jag säga!

...tog några bilder när jag var hemma i Närket förra helgen.... finns säkert någon/några som tycker att de första bilderna är olämpliga att lägga upp här, men vilken tur att vi har yttrandefrihet i Sverige!







en helt underbar solig sensommar dag i Olshammar





hemma hos mor, far och Chanel i Åmmet.. tog kort på min "nya" frisyr




Chanel ville gärna leka med handsken när vi kom hem :D



men kom av sig lite då hon funderar över vad husse håller på med!




ha det fint allihopp! See ya!




Kommentarer
Postat av: Kinna

Frillan blev tokbra! Tack för att du lade upp bilder så jag i utlandet får se hur det blev. Blev mycket fint men hade ju hellre haft han i livet... Keep up the good work siss!!

2010-09-12 @ 09:31:53
Postat av: Mammis

Som alltid fine bilder Neson

2010-09-12 @ 09:51:20
Postat av: Bettan

Eftersom jag är lite lätt skadad av branschen ,snygg gravsten.Alltid bra när det blir nåt personligt det liksom märks att man tänkt till.Sånt gillar jag, har säkert varit på hundra begravningar i år och väldigt många kör på säkra kort istället för nåt personligt.

2010-09-12 @ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0