Lördagen den 18:e sep

..hemma från jobbet idag, snor i hela hjärnan som ligger å trycker mot insidan av pannan.. legat i soffan hela dagen.. tittat på flera avsnitt av "Hells kitchen" och "Kniven mot strupen" på datorn.. just nu har jag tänt ljus i fönstret och gjort mig en kopp kaffe!







Viktorias tavlor har kommit på plats också.. denna i fönstret, i löööv it!




..och denna i hallen.. men funderar fortf på om det är rätt plats för den..




..nej nu ska jag återgå till mitt ;P

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Rossis

Tycker allt att det blev fint med tavlorna där Du har dem gumman =)



kramis

2010-09-19 @ 11:38:25
URL: http://rosisgirl.blogg.se/
Postat av: Kinna

Myyyyyyyyyyyyyyyys!!

2010-09-21 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0