tisdagen den 28:e september

jaha, nu blev det ett sånt där lite längre avbrott från bloggandet men dessto mer intressant ;P min nya fina gröna växt fick två vita blommor.. superfina verkligen... dom höll i ca två dagar.. nu är dom vissna och bortplockade.. resten av blomman känns lite hängig... hmm tråkigt.. dem passar annars helt perfekt i mitt vardagsrumsfönster.. attans!




hemkommen från jobb.. 13 timmars slit idag med blandade känslor :O har haft ledig helg nu så jag har faktiskt varit ganska pigg idag.. men med ett å annat litet missöde på jobb gör att man får sig en tankeställare.. ischias och ryggont gör faktiskt inte saken bättre :S men nån ska väl ha det åxå, ingenting å gnälla om.. det blir jag å vetekudden inatt helt enkelt!

Sitter nu i soffan, ett glas vitt och salta tortilliachips.. lugn och ro, allting är stilla.. hör bara datorns dova surr och tagnenterna som knappar.. sådär helt tom i sallen, fingrarna bara vandrar..

Jag har haft en underbart trevlig helg, dock med mkt fest och alkohol.. så måndagen var sådär! i söndags var vi å bowlade ett gäng från grand! så jäkla kul hade vi, sen blev det bartömning för andra kvällen irad på docken!

Hmm undra om det var förra måndagen som denna bild togs hemma i mitt kök...



Therese gjorde en jättesmarrig lasagne medan jag satt å tittade på.. Jenny och Basse kom oxå för att hjälpa till att äta upp :D sen blev det vin, wii och film!

..som sagt.. ledig helg innebär lång vecka på jobb denna vecka.. 4 jobbdagar kvar.. imorgon blir det stormöte på jobb, då får vi se hur vi sköter oss egentligen!! ha det bäst allesammans! puss å mys!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Jaha det var roligt att se hur de såg ut;-)

2010-09-29 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0