underbara dagar i Hels...



första bilden är tagen av mammis; syster och jag är lite trötta efter att ha turat och fikat med mammis och fru Funcke ;P

Resterande bilder är tagna tors 3:e sep.. syster och jag på väg ner till havet...





























senare samma dag tog vi en tripp ut till Väla där jag shoppade lite kläder, vidare iväg för att träffa "små" voffsingar... hmm Maria på jobbet har tre st franska mastiffer.. väldigt snälla men ändå ganska respektingivande..! Väl hemma blev det vin och mackadonalds!

Fredagen handlade mest om jobb.. syster for iväg mot Sydafrikat igen... när jag slutade jobb tog jag Mazdan och gasade iväg hem mot Närke :D

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vill ocksp bo vid havet.

2010-09-05 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0