15:e april - orutin

jahapp, detta kan man ju säga var orutinerat av mig.. att vakna kl 03.20.. låg i sängen å funderade lite, spelade lite Bejeweld på mobilen, lyssnade på Sebastian när han sov.... väntade på att hans alarm skulle ringa... oj! det damp ner nåt i brevinkastet kl 04.45.. det var spännande..



Eftersom jag var ledig igår (tors) så sov jag rätt länge.. var en sväng med Tant Maria på Väla. Städade å donade här hemma. Å eftersom Sebastian skulle upp tidigt så gick vi å la oss tidigt.. å då vaknade jag tidigt..




Verkar vara dimmigt ute idag, eller så är det mina glasögon som behöver putsas.. kan vara en kombination av de båda kanske....


Börjar jobba kl 16 idag... Vinkade iaf av Sebastian för jobb strax efter 05... värmde lite te..



Sitter nu i sängen å dricker mitt te, å har faktiskt laddat upp halva mitt CV på Stadium.se, de hade en ledig tjänst på hemsidan.. det vore ju toppen att få jobb där!


.. kanske skulle kolla vad som hänt på efterlyst på tv3play....


Kommentarer
Postat av: Kinna

Uffa mig, kanske kan bli en power nap på dagen då? Jag sitter och försöker komma på ursäkter för att slippa städa huset. Men nehej, det går icke så bra.



Ha ha ha, jag tror det är en kombination :P



Ha det fint siss, så ses vi snart!! Hälsa Bass!



Kramar

2011-04-15 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0