mera +grader, tack!

äääntligen börjar visaren på termometern gå åt rätt håll, idag har vi hela +3 grader! eftersom vi faktiskt, även här nere har haft en massa snö så blir det rätt blött och moddigt här på vägarna, de tar likom inte tag i det så mkt här som de gör där hemma, går knappt att parkera längs gatorna och vissa dagar har det varit svårt att ens komma ut ur garaget med bilen, isigt och spårigt! Nu vill jag att det fortsätter med plusgraderna så att jag kan ta mr bikey till jobbet utan att riskera livet!



Jag har precis halkat både ner till "Hemköp" och upp igen, attans, glashalt va det.. kanske inte den bästa idéen att ha conversen på sig.. men men! ;P



Känner mig skapligt produktiv idag faktiskt, har städat upp i köket och som sagt varit nere och handlat mat för ett par dagar! igår va jag sååå fruktansvärt sugen på glass så jag var ju tvungen att handla det idag ifall jag råkar få ett återfall ;P


Dock ingen träning idag, gillar det inte men allt hinns inte med, har iaf bokat in träningspass nu resten av veckan men undantag för tors och lör...

så! lite mat in i ugnen och knäpper på P3 på "Schaubben" ;P




Vid 16 tänkte jag vara nere i stan för att se om dom har tid att ge mig min andra spruta inför Sydafrika, och kl 17 blir det jobb inne på Grand Coffee.

Ha en fin dag!

Mammis: ja den är söt, och funkar rätt bra =)

Siss: många glas blir det, men inte jag som diskade dom ;) och mja.. som jag räknar är det 24 dagar kvar till W a k a W a k a =)


Kommentarer
Postat av: Kinna

Ååååå saknar Schaubben!! Skönt den funkar! Kram

2011-01-11 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0