Super Mario, pussel & träning!

ja, eftersom jag inte fann mina cykelnycklar i tid så hann jag ej ner till spinningen i tid.. Det blir ett aerobic-pass kl 19 ist. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig men nånting måste jag ju göra!

Imorse gick jag upp å åt lite gröt till frulle ;P naaaaam naaam! Spelade mitt "nya" Super Mario spel som jag fick av min älskling härom dagen =)






Jag å Bass med våran adoptiv-Svamp! ;P (bilden tagen härom kvällen) =)





I alla fall..! när jag ätit frukost och spelat tv-spel så tyckte jag att det va dax att packa upp mitt 1000-bitars pussel som jag köpte med Rosis i A-sundet för lääääängesen! Efter ett par koppar starkt kaffe och två timmar senare hade jag kommit såhär långt..





efter detta tog jag en liten promenix till ica och handlade mat & passade åxå på att hämta ut mitt paket från "La redoute" =) happy happy happy!


väl hemma, tillagades en varm couscous-sallad med avokado och tonfisk. När jag väl skulle ner till friskis och gå på mitt bokade spinningpass - så hittade jag inte nycklarna till cykeln..! TRÖTTA MIG!




I tors hade vi provsmakning på nya menyn på jobbet.. så här kunde det se ut då;







I fredags va det dax att börja jobba på riktigt igen. Jag jobbade lunch tillsammans med Maria. Efter det gick vi till gymmet..

Jag och Bass gick ner till Grand senare på kvällen och åt lite mat, gick sen vidare till "Bishop" och intog ett par öl.



Lör - jobbade jag i caféet till stängning. Tog sedan bilen mot Ängelholm och hem till B. Vidare hem till Basses vän Jojje, där det blev vin och öl. Mkt lyckad kväll med trevliga människor...! Framåt småtimmarna hittades..;



 ..och ett bordshockey-spel





På söndagen blev inte mkt gjort.. slappade hemma hos B, och åt nog den bästaste pizzan jag ätit, till det blev det julmust!


Så, då har kl blivit 7 min över 18 och det är dax att än en gång försöka ta sig ner till Friskis ;P

Take care!


Kommentarer
Postat av: Kinna

Gröt, blä blä!!

Svamp adoptiv bebisen, Succé!

Cous cous salladen, vill ha recept på!

Ha ha ha se där, när det går mot småtimmarna så åker visst Famous fram. Så jäkla gott det såg ut med maten från Grand. Åååå, Bishop =) Waka waka! Kram

2011-01-18 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0