Nyår och sånt!

Hallå igen, mja det blev väl ingen vidare "clifhanger" när man tänker på det såhär i efterhand...

..men iaf. För att fortsätta där vi var då; mammis och jag åkte till Ica Maxi i Motala =) Love it!

stannade först på "Elgiganten" köpte min fina lila dammsugare =) och på Maxi blev det fika och lite annat smått å gott (sånt där småplock som man känner att man saknat och bara måste ha först när man ser det)!





Så den 29:e var det dags för färd mot Helsingborg igen! Denna bilfärd gick väldigt mkt bättre och snabbare än den upp mot Närket. Hade en jättemysig kväll med Bass när jag väl var framme.

30:e december och näst sista dagen på år 2010! Var hemma och slappade i läght under hela förmiddagen. Tog sedan bilen till Eslöv för att hälsa på Curt-Ingvar och Ritha - syster och Stefan var också där =)

Det blev kaffe när jag kom dit och efter det förbereddes det inför nyårsafton för fullt! Ritha och syster lagade mat och jag roade mig med att lösa korsord av div slag ;P

Efter det blev det mat och tvmys! Jag blev väl omhändertagen där (som  vanligt) och sov kvar.


31:a december NYÅRSAFTON 2010

Åkte från Eslöv strax innan kl 13. Vinkade av Kinna och Stefan som skulle fira nyår i Eslöv och sen flyga tillbaka till Sydafrika nästa morgon.

Kl 14 var det dags att börja jobba! Massor som skulle göras; vita dukar överallt, duka upp för 3-rätters middag överallt - putsa glas och bestick i massor!! städa, fixa, dona - fördrinkar till alla mm mm!











Kl 17 slog vi upp dörrarna till baren och vid 19 kom våra första middagsgäster. Man kan gott säga att det blev fullt ös..! Lite kaosartat men är det nyår så är det...!

ÄNTLIGEN kom 12-slaget!



...och dags att skåla! =)




Stängde baren kl 01.30, en timme senare loggade vi ut =)


Är ledig lite från jobbet nu eftersom vi har restaurangen stängd.. men jobbar lite extra i caféet, så jag inte är helt arbetslös ;P

Så, nu har jag ätit lite mat och det är dags att ta tag i träningen!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mammis

Den lila dammsugaren var jättesöt

2011-01-05 @ 09:39:31
Postat av: Kinna

Suuuuuuuuuuuuper dammsugare =) Jäsingens vad glas :O Fy för o diska allt det sedan =( Hoppas det blev en bra nyårsafton trots lite kaos. Hur länge är det egentligen kvar till Waka waka?? Kram

2011-01-05 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0