2011-05-03

Vaknade upp vid niotiden av att det ringde på dörren, hör att Maria går och öppnar.. går efter en stund upp och känner doften av nybryggt kaffe =) .. och där på bordet stod det en stor fin blombukett.














..eftersom både syster och Sebastian var hos mig måndag morgon och inte på tis, så fick vi ju fuska lite med presentöppningen =) Såhär såg det alltså ut redan dagen innan min födelsedag!











Den fina gröna växten med "från mig"-kortet fick jag av min inneboende Maria, vin och ullstrumpor av Sebastian, body butter och drinkböcker av syster!


När vi vinkat av Sebastian för jobb så gjorde vi oss iordning för att först ta en sväng ut till Marias hus och sen ut till Viken för att äta lite mat =)




..men åter till min födelsedag! Jag träffade Karin nere på stan för en fika, alltid lika trevligt.

Senare på kvällen mötte jag och Maria, upp Jenny och Ebba. Vi gick till Hotell Viking för att mysa med lite tapas och vin =) MYCKET trevligt!















fick en liten present =)








Vidare mot Harrys..! Där blev det kaffedrink..





..och en som var gul och jättesmarrig!






Behöver jag säga mer än att kvällen var riktigt lyckad?! =)



Idag onsdag har jag jobbat lunch på Grand. Sebastian bestämde sig för att komma till Hels när han slutade sitt jobb i Lund, vilket jag blev mkt glad över! Snart blir det "efterlyst" och dillchips ;P


kram på er!





Kommentarer
Postat av: Kinna

Låter som och ser ut som om du hade en bra födelsedag. Det gläder en gammal syster! Kramar

2011-05-04 @ 20:28:46
Postat av: Mammis

Låter som Neson haft en bra dag

2011-05-04 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0