9:e september 2011

Har nu påbörjat min utbildning till massageterapeut, och än så länge känns det bra. Första lektionen var i måndags, inne i stora staden Malmö =) så 2-3 dagar i veckan, varannan vecka kommer jag att ta tåget dit för att lära mig allt som har med skelett och muskler att göra!

I måndags passade jag även på att träffa min goda vän Karin i Malmö, som jag inte sett på evigheter.


Såhär såg det ut vid köksbordet i morse, då jag faktiskt gick upp helt frivilligt kl 8 för att sätta igång med självstudierna =)





Under dagen har jag även, tvättat, städat och plockat med det mesta.. Syster och Stefan anländer redan på söndag och då vill jag vara förberedd ;P annars kommer mina saker med all säkerhet att hamna på helt fel ställen när syster sätter igång..! Tror jag och Stefan får hålla oss undan de första dagarna!


Kommer nu att flytta in i det lilla röda rummet, och det kommer bli hur mysigt som helst... lite dåligt med utrymme bara.. men det löser sig!






Måste även putsa fönster ser det ut som.....













Min nya superfina adidas-väska, som jag köpte häromdagen och mina nya stövlar! Tokgillar!! Måste dock dra ner på shoppandet nu.. det dök ju plötsligt upp lite "oväntade" utgifter, men de utgifterna betalar jag så gärna, eftersom det förde med sig mkt goda nyheter... (mm en del av er vet vad det handlar om) ;P



NU får jag ta å dricka upp mitt kaffe och stänga av datorn... dax att åka ut till Skäret för ett litet arbetspass!

Haaaadeeeet !


Kommentarer
Postat av: Mammis

Ja som sagt..du o Stefan kanske får hålla er undan..

och nyheterna..ja de har vi hört ju

2011-09-09 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0