kaffe & ett par alvedon..

..ja det är grejer det :O

nästan exakt en månad sedan jag var sjuk, och nu i söndagsmorse kände jag det direkt. Halsont, huvudvärk och jäkligt snorigt och täppt i näsan om vartannat.. suck!

Helgen som var innehöll nästan bara jobb.. både på Sportlife och på Grand i Mölle. Det går bra och jag trivs =) men dessa jäkla 12-timmars pass tar på en. Så i måndags när det var dags för skola igen fick jag snällt stanna hemma.. Tis och ons var jag i skolan men kände mig inget vidare.

Idag är jag bara hemma, vi har tvättat jag och systeryster.. nu går hon runt å pratar med sig själv och bäddar för "biffisen" (bebisen). Inte långt kvar tills jag blir moster =) 29 april är beräknad "do date" men vi får se när "vildingen" bestämmer sig för att komma ut!

Det blir en lugn påsk... har tackat nej till jobb, SKA VARA LEDIG! haha, första påsken på väldigt länge =)

Jag får finbesök från stora staden Örebro, vilket jag ser jättemkt fram emot! Imorgon ska jag vara frisk!!


Häromdagen strosade jag runt i mitt lilla rum, tog lite bilder på saker som jag har minnen till el bara tycker väldigt mkt om =)



Burkar från tiden på Sandön =)








Avspärrningsbandet som en morgon satt runt bakspegeln på min lilla "Olsen", när de varit dumma och slagit sönder en ruta på bilparkeringen i Gbg..
















..Och hittade min lilla "Kitty" som jag hängde tillbaka på min phone =)


Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej!

Du får ha en bra påsk trots förkylning.

Förra påsken var du på Kyrkvägen och hälsa på.

Det blir spännande bli moster och du kommer ju verkligen lära känna ditt syskonbarn, du bor ju ganska nära.



2012-04-05 @ 15:16:33
Postat av: Mammis

Tog vandringen lång stund?

2012-04-05 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0