En perfekt dag??

Hur skulle jag beskriva en perfekt dag..? Jo ungefär som den jag haft idag =)

Frukost med syster. Härliga vänner på besök som jag bokat in för att få öva lite massage, fixat med avtal och träningskort på Sportlife och lite träning på det =) Kvällen kommer fortsätta med "det okända" på tv.

Syster hjälpte mig att göra det lite mysigt här hemma för att ta emot min första massagekund, Ebba.







Efter att min fd arbetskollega Björn fått massage bar det iväg till Sportlife, där jag bl a fick mitt personalträningskort =)





Väl hemma igen blev det mera massage och även en sen sopplunch med Jenny H..  aka Kalven =) Efter maten blev det visst lite lyxfika oxå ;P




Sen iväg för att träna =) Just nu är det bodypump för hela slanten inför utbildningen, sjukt peppad! På tors åker jag =)


Kommentarer
Postat av: Mammis

Du e duktig du "lille"

2012-02-06 @ 22:15:29
Postat av: Anita

Jag hoppas du får många perfekta dagar.

2012-02-06 @ 23:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0