"en redig tjej" - tydligen


Massa sol på balkongen! Suttit ute i solen en stund, försökt locka fram mina fräknar =) lite blåsigt var det allt, och rastlös blev jag..






Egentligen skulle jag ha varit på Torekovs warmbadhus idag, för en genomgång av deras spa-behandlingar mm, men det blev inställt pga sjukdom..

Trots att upplärningsdagen blir uppskjuten så ville hon ändå att jag skulle komma dit på lördag och jobba mitt allra första pass som massör och spa-terapeut. Hon tyckte nämligen att jag verkade vara "en sån redig tjej" att det var lika bra att jag blev "inslängd" på en gång..! Jag känner igen det där med att bli inslängd på en gång.. det har jag nämligen blivit förr :O så jag gillar läget och längtar med skräckblandad förtjusning till lördag ;P

Igår lovade jag min kropp att den skulle få vila från träning idag.. den har fått kämpa på med bodypump och coreträning ganska intensivt nu sen jag kom hem från utbildningen. Imorn ska jag vara med och teama ett bodypump-pass för första ggn på Sportlife =) ska bli riktigt kul!

Här är ett nytt litet mål när det gäller träningen. Om man följer stegen i detta program, under 6 veckor, så ska man klara att göra 100 st armhävningar! Jag ska prova, men mest på skoj, jag är glad om jag orkar 30 st efter 6 veckor =))

http://hundredpushups.com/index.html






Ska till AF imorn, vilket egentligen är bortkastad tid. Är ju bara inskriven där för att få ut a-kassa, och det får jag ju iaf inte, haha! .. och det ska de verkligen få höra ;) hittar ju ändå jobb på egen hand, även om jag inte har något precis just nu.

Ja, jobb är på gång för er som undrar ;P forts följer..!

Nej nu blir det till att dricka det där kaffet som jag inte hann dricka i fm.


See ya!


Kommentarer
Postat av: mammis

Neson är det ordning o reda på så d så

2012-02-28 @ 15:04:59
Postat av: Anita

Heja Neson du är bäst!

2012-02-28 @ 15:47:38
Postat av: Kinna

Min syster kan allt! Hon e bäst! Du hade inte blivit så uttråkad om jag varit där och underhållit dig!

2012-02-28 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0