Intensiva dagar =)

Ja jag har haft lite å stå i de senaste dagarna, vilket passar mig perfekt =) men jätteskönt att få landa lite nu i några dagar..


Utbildningen i Gbg gick jättebra, det var riktigt tufft men SÅ kul! Ungefär såhär såg det ut när jag packade väskan inför resan ;P





Utbildningen varade i tre dagar, fre-sön, och vi hade tuffa pass varje dag. Inte så konstigt att jag var heeelt mör i både kropp och huvud när jag kom hem. Inom 3 månader ska jag skicka in en video där jag håller i ett 60 min bodypump-pass, och om/när jag får den videon godkänd får jag min licens. Nu har jag vilat kroppen mån, tis och körde bodypump igår igen =) kändes bra!





Jag kom hem sent i söndagskväll.. och på måndag morgon var det dags för skola igen =) Första dagen i min vidareutbildning till diplomerad medicinsk massageterapeut.





I tisdags när jag kom hem från skolan tyckte syster att jag skulle gå in å titta i mitt rum. Där stod det en alla-hjärtansdag ros i en vas =) Vem behöver en pojkvän när man har världens sötaste syster och svåger? ;P





Igår sökte jag bl a två st massagejobb, och ett ställe ringde upp mig direkt och bjöd in mig på intervju nästa fre =)


Imorse var detta min första syn i köket... systers morgondrink, bläähck !





Papper från alfakassan kom med posten idag, kompletteringar till min omprövning behövs... suck! Det känns näst intill omöjligt att få någon hjälp därifrån.. men jag ska skicka in de papper som de begär, ger inte upp så lätt!

Ikväll blir det träning, ska prova på CX för första gången på Sportlife, coreträning, vilket jag verkligen behöver ;P


Haaaadeeeet !






Kommentarer
Postat av: Mammis

Söt svåger du har som ge dig blommor

2012-02-16 @ 17:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0