jag, mina tankar & min kaffekopp..

För första gången idag har jag fått sätta mig ner i lugn och ro med min kaffekopp. Detta brukar jag vanligtvis göra på förmiddagarna men det hanns liksom inte med i fm. Att vara arbetslös innebär inte alltid att man är sysslolös ;P

Kan inte riktigt förklara hur jag tänker och känner just nu.. Känner mig lugn men ändå stressad. Kom på att det är skola mån, tis och ons nästa vecka.. och fast det då har gått 2 veckor sen jag var där senast så har jag inte ens öppnat min pärm, och känner inte heller någon större lust till att göra det. Då tänker ni kanske "men herregud, du har ju hela helgen på dig"... men nej, jag har inte det. Jag har ikväll, imorgon och söndag. Jag vet att jag inte kommer öppna pärmen idag...troligtvis inte imorn, men på söndag kanske jag kommer känna någon slags skuldkänsla och öppna den bara för att åter slå ihop den igen.

Har ingen motivation för skolan just nu.. Alla säger att steg 2 är mkt roligare, att "man får användning för det man har lärt sig i steg 1" men jag känner inte så. Kanske blir bättre..

Något annat som "stressar" mig är såklart det här med min bodypump utbildning.
Jag var med på ett bodypump-pass igår, där jag instruerade i två låtar. Det kändes jättebra och fick bra kritik av deltagarna efteråt =) Nu på ons ska jag antagligen vara med igen..denna gång på morgonen, innan skolan. Jag ser fram emot detta och det är absolut inte den delen som stressar mig, jag älskar ju att vara instruktör, det är ju därför jag varit på utbildning och allt, men det är den där jäkla licensvideon som ska skickas in. Här tappar jag också motivationen lite, och det gör mig arg. När saker och ting blir lulliga och svåra att greppa har jag lätt för att tappa känslan för det. Ja, jag vet att jag ska öva och lära mig koreografin till alla låtar, jag vet att jag ska öva på hur och när jag ska coacha. Jag tar fram allt jag behöver för att öva, går igenom låten en el två ggr, sen tröttnar jag och hittar på något annat. Vill bara vara klar, vill ha min licens i handen! Vill ha mina egna pass..!

Usch, detta blev lite deppigt.. det va ju inte alls meningen :O Kan jag verkligen lägga ut detta utan att ni tycker att jag bara gnäller?? ;P 

Jag blir bara frustrerad och ibland skulle jag bara vilja glida med i något slags flow..hmm kanske är jag lite lat?! Och oroar mig lite i onödan?! Jaa, jag är ju trots allt oxe ;)


Kommentarer
Postat av: Angelicat

Ohh fyyy att jag känner igen mig!



Vad e de med oss oxar, varför tröttnar vi alltid halvvägs.



Man vill bara ha början o resultatet där i mellan e svårt o få till!



kramar

2012-03-01 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0