jobb, träning, snöstorm & SOL

..så kan jag sammanfatta de senaste dagarna ;)
 
Jag har knappt hängt med denna vecka som gått, förstår inte vart dagarna tagit vägen.. jag får höra att "det är väl skönt att veckan går fort" men jag är skeptiskt till det.. det känns som att jag liksom inte varit riktigt närvarande.. och vad är vitsen då kan man fråga sig.
 
I torsdags var jag iaf ute med några instruktörskollegor, det blev en hel del öl och annat så fredagen på jobb blev lång och seg.. man är ju inte 22 längre ;P
 
 
såhär ser jag nu ut i min "nya" lugg =) jag trivs jättebra & jag gillar verkligen min nya frisör!
 
I lördags var det heldag på jobb, först håller jag i Bodypump på gymmet kl 9 och sen ut mot Saluhallen i Höganäs för att jobba lunch och på kvällen blev det även ett litet kvällspass ute på Grand Hotel i Mölle. Blir rätt sliten efter en sån dag men det brukar gå fint.
 
Helgens höjdpunkt var dock igår när jag fick ledigt ifrån jobb för att åka till Malmö för att delta i nya kvartalsutbildningar både i Bodypump och Sh´bam. På dessa utbildningar åker vi instruktörer för att lära oss de nya passen som ska hållas på gymmet. En härlig chans att låta sig inspireras av instruktörer som ligger på liknande nivå som sig själv men framför allt att få köra passet för fullt som deltagare, (för en gångs skull) för grymma erfarna instruktörer. Nu har jag två veckor på mig att lära mig koreografin till dessa två pass innan vi kör igång dem på gymmet!
 
 
 
När jag satt på tåget till Malmö å tittade ut såg det ut såhär i Lund....
 
 
uscha mig, snöstorm liksom.... MEN idag vaknade jag av solen som sken in genom fönstret =) det är lite kallt fortf men solen är framme iaf..!
 
Idag är jag hyfsat mör i hela kroppen efter passen igår.. ;) Ledig från jobb men har en hel del att styra med. Tvätta, städa, packa väskan och ikväll leder jag pass på gymmet som vanligt! Bodypump i Höganäs och Sh´bam på Berga =)
 
Njut av en fin dag!

Kommentarer
Postat av: ia

nya frillan är skitsnygg!

2013-03-12 @ 06:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0